G-NHPRGXX0E3

مدیر هتل کوثر رامسر گفت: برای رسیدن به استانداردهای جهانی هتلداری و گردشگری، سرمایه‌گذاری در زمینه تبلیغات ضروری است. باید فعالیت‌های بازاریابی، فروش و استانداردسازی خدمات در ساختار فیزیکی هتل‌ها به صورت حرفه‌ای پیگیری شود.​​​​​​​

مدیر هتل‌ کوثر رامسر: لازمۀ توسعه گردشگری در کشور، استراتژی منظم است
​​​​​​​

بازدید جناب آقای درزی مدیر عامل محترم شرکت گروه هتلهای کوثر و مجتمع های ایثار از بخشهایی از هتل کوثر و همچنین دیدار و خداقوت و عرض تبریک سال جدید به همکاران در تاریخ 6 فروردین 1403 

​برگذاری مراسم درخت کاری به مناسبت روز شهید و با شعار هر شهید یک درخت با حضور خانواده های محترم شهدا در تاریخ 22 اسفند 1402 در هتل کوثر رامسر انجام گرفت.
در این مراسم به تعداد 15 نهال به نام 15 شهید شهرستان رامسر کاشته و نام شهدا نیز به صورت پلاک بر روی نهالها قرار گرفته شد.

هر شهید یک درخت

مراسم اختتامیه دومین جشنواره مسابقات ورزشی وچهاردهمین دوره مسابقات رالی خانوادگی رامسر اسفندماه ۱۴۰۲                                          
در این دوره از مسابقات رالی تعداد160 نفر شرکت کننده با حضور معاونت اردویی ورزشی بنیاد و رئیس اداره امور ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد . که همزمان با این گروه ورزشی تعداد120 نفر از خانواده های معزز  به عنوان اردوی خانوادگی که جمعا تعداد 280 نفر از تاریخ 12 الی 16 اسفند   1402مهمان هتل کوثر رامسر بودند که به تعداد 92 باب اتاق به این گروه اختصاص داده شد.

صندوق انتخابات در هتل کوثر رامسر

هتل کوثر رامسر نیز به عنوان یکی از شعب جمع آوری آرای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تاریخ 11 اسفند 1402 تعیین و آرای پرسنل و کارکنان  و همچنین آرای مسافران این هتل در این محل جمع آوری شده است. 

​فوتسال جانبازان دسته اول و قطع عضو 

یک دوره مسابقات فوتسال جانبازان دسته اول و قطع عضو  کشور در رامسر با حضور 300 نفر شرکت کننده از 22 استان به مدت 6 روز از تاریخ  23 الی 29 بهمن  1402 در شهرستان رامسر برگزار شد .
این گروه ورزشی طی این دوره از مسابقات میهمان هتل کوثر رامسر بودند و تعداد 100 باب اتاق و همچنین سالن اجتماعات جهت برگزاری جلسات مسابقه به این گروه معزز اختصاص داده شده است. 

​مسابقات والیبال نشسته جانبازان کشور در رامسر

یک دوره مسابقات والیبال نشسته ویژه جانبازان کشور در رامسر با حضور 290 نفر شرکت کننده از 20 استان به مدت 6 روز از تاریخ 22 دی الی 28 دی 1402 در رامسر برگزار شد .
که در این مسابقات استان آذربایجان غربی مقام اول ،استان البرز مقام دوم واستان اصفهان مقام سوم را کسب نمودند.
این گروه ورزشی طی این دوره از مسابقات میهمان هتل کوثر رامسر بودند و تعداد 77 باب اتاق به این گروه معزز اختصاص داده شده است. 

مسابقات رالی خانوادگی ویژه خانواده شهدا و جانبازان

دوازدهمین دوره مسابقات خانوادگی ویژه خانواده های محترم شهداو جانبازان با حضور جناب آقای دکتر میرکاظمی  مدیر کل امور ورزشی و اردویی در هتل کوثر رامسر برگزار شده است .
در این دوره از مسابقات تعداد 170 نفر از خانواده های معزز در قالب 58 ماشین شزکت داشتند که از تاریخ 13 دی 1402 الی 17 دی 1402 به طول انجامید.
برگزاری مراسم اختتامیه و اعلام نفران برتر و اهدا جوایز پایان بخش این دوره از مسابقات بوده است.

روزی که بر سینه خود سالروز میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را ثبت کرده، روزی خجسته و پرخیر است و بهانه‌ای است تا از مقام نورانی زن تجلیل شود.ریاست محترم هتل کوثر نیز طی گردهمایی پرسنل بانوان این مجموعه خطلاب به ایشان فرمودند: حضور شما در این مجموعه به توسعه و بهبود فعالیت‌های هتل کمک کرده و حالا با فرارسیدن سالروز ولادت حضرت صدیقه طاهره فرصت را غنیمت شمرده تا به پاس خدمات‌تان، قدردان زحمات شما باشیم.

​روز زن

یک دوره آموزشی کشوری مدیریت مالی برای مدیران مالی ویژه معاونین و مدیران تابع وزارت نیرو با حضور منهدس خشایی قائم مقام آب و فاظلاب استان تهران و مشاور آب فاظلاب کشور به عنوان مدرس این دوره در سالن جلسات هتل کوثر رامسر برگزار شده است .
مجری این دوره مرکزآموزشی و پژوهشی مازندران بوده که در تاریخهای 12و13و14 دی 1402 میهمان هتل کوثر رامسر بودند.
امکاناتی از قبیل سیستم کامپیوتر و مانیتور جهت اجرای فایل آموزشی و فضای لابی جهت پذیرایی در اختیار این گروه قرار گرفته است.


​​​​​​​

دوره آموزشی کشوری مدیریت مالی برای مدیران مالی

تبریک تولد پرسنل و کارکنان هتل کوثر رامسر

مدیریت محترم هتل کوثررامسر به بهانه تشکر و قدر دانی از زحمات کارکنان و پرسنل هتل کوثر رامسر، روز تولدشان را با هدیه ای به رسم یادبود و تبریک تولد از پرسنل قدردانی مینمایند. 
این مانور در تاریخ 11 دی 1402 در هتل کوثر رامسر با حضور پرسنل ، کارکنان و خانمهای خانه داری هتل کوثر و همچنین با حضور ماموران آتشنشانی کتالم و سادات شهر صورت پذیرفت که  آموزشهایی از قبیل طریق صحیح استفاده از کپسولهای آتشنشانی ،استفاده صحیح از نوع کپسول در نوع آتش گرفتگی ،طریقه خاموش کردن و مهار سیلندر گاز آتش گرفته شده ،نجات خود و یا افرادی که دچار آتش گرفتگی یا سوختگی شدندو نکات مهم ایمنی در هنگام آتش سوزی را یادآور شدند.

اجرای مانور آتشنشانی در هتل کوثر رامسر​​​​​​​

بازدید جناب آقای دکترمیثم جعفری مدیر عامل محترم و نائب رئیس هیئت مدیره سازمان فرهنگی ،ورزشی و سیاحتی کوثرو هیئت محترم همراه از هتل کوثر رامسر در تاریخ 9 دی 1402 صورت پذیرفت. دراین بازدیداز محوطه و فضاهای ایجاد شده و توسعه داده شده هتل کوثر ،بخشهای در حال توسعه و  فضای کوثر2 و ساختمان E بازدید به عمل آمده است.​​​​​​​ 
و همچنین طی جلسه ای مشترک با فرماندار محترم رامسر پیرامون مباحث توسعه ای و سرمایه گذاری در هتل صحبت شده است.

بازدید مدیرعامل محترم سازمان فرهنگی،ورزشی و سیاحتی کوثر از هتل کوثر رامسر

برقراری ارتباط بین هتل کوثر و مسافران متقاضی رزرو آنلاین

مزایای رزرو آنلاین هتل شامل صرفه جویی در زمان نیز می شود. تمام پروسه رزرو کردن آنلاین شما ( به شرط مطمئن بودن از هتل مقصد) چند دقیقه طول می کشد و این معجزه دنیای دیجیتال است. 
دیگر نگران نبودن جا و استرس پیدا کردن جای خواب را ندارید. باید حتما در پیک های مسافرتی به شهرهای شلوغ رفته باشید تا بدانید چه می گوییم. تمام هتل ها، مسافرخانه ها، اقامتگاهها و حتی مدرسه ها پر از مسافر هستند. این واقعا استرس آور است. پس رزرو آنلاین این استرس را از دوش شما برمی دارد. 
هتل کوثر رامسر نیز با بره گیری از تکنولوژی و سیستم رزرو آنلاین این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که میتوانید با کلیک بر روی لینک زیر اتاق موردنظر خود را رزرو نمایید.

تقدیر از دانش آموزان و دانشجویان برتر فرزندان همکاران محترم هتل کوثر 

با توجه به رتبه بندی تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان ، یک روز نیز اختصاص داده شد برای دعوت از فرزندان در حال تحصیل همکاران محترم هتل کوثر که این مراسم در سالن اجتماعات این مجموعه همراه با پذیرایی و تقدیم کارت هدیه و لوح تقدیر به نام این عزیزان برگزار شده است.​​​​​​​

گرد همایی ائمه محترم استان مازندران در هتل کوثر رامسر

گردهمایی ائمه محترم جمعه استان مازندران با حضور نماینده محترم ولی فقیه استان حضرت آیت الله محمدی لائینی وهمچنین رئیس محترم سیاستگذاری ائمه جمعه کشور حجت الاسلام حاج علی اکبری و نماینده محترم دفتر ولی فقیه در بنیاد شهید، مدیران ارشد بنیاد شهید و مدیران ارشد شهرستان رامسر  در هتل کوثر برگذار شده است.
در این گرد همایی تعداد 47 امام جمعه به همراه خانواده های محترمشان در مجموع 150 نفر از تاریخ 14 لغایت 16 آذر 1402 در هتل کوثر رامسر اقامت داشتندکه به تعداد 52 اتاق به این گروه اختصاص داده شده است .

​این مسابقات به مناسبت گرامیداشت حضرت زهرا (س) و بانوان شهیده غزه از 5 الی 10 آذر 1402 با حضور 303 شرکت کننده  در رامسر و در اردوگاه شهید چمران برگزار شد و به مدت 5 روز به طول انجامید که در این مدت هتل کوثر رامسر میزبان این گروه از خانواده های معزز  ایثارگر ،جانباز و شاهد بوده و تعداد 92 باب اتاق به این گروها ختصاص داده  است.  

هتل کوثر رامسر میزبان مسابقات تنیس و دارت بانوان ایثارگران کشور

کلیپ اختتامیه رالی خانوادگی ایثارگران کشور

 این اختتامیه در محوطه زمین ورزشی هتل کوثر با حضور جناب آقای دکتر میرکاظمی مدیر کل امور ورزشی و اردویی و همچنین جناب آقای دکتر سعید کهنسال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران برگزار شد و نفرات برتر مسابقه  رالی اعلام و لوح تقدیر به همراه مدال به نفرات اول تا سوم این گروه از مسابقات  تقدیم شده است.

برگزاری مسابقات رالی خانواده های ایثارگران کشور در هتل کوثر رامسر

پانزدهمین دوره مسابقات رالی خانوادگی ایثارگران کشور با نظارت و رهبری مسئول برگزاری مسابقات و دبیر اجرایی و  سرپرست فنی مسابقات رالی در هتل کوثر رامسر با حضور مسئولین منطقه ومدیرکل دفتر برنامه ریزی ،اردویی وتفریحی بنیاد شهید و امورایثارگران برگزار گردید.
در این دوره از مسابقات تعداد 235 نفر در قالب 55 تیم(ماشین) از تاریخ 26 آبان لغایت  30آبان 1402 به مدت 4 شب در این هتل اقامت خواهند داشت که تعداد 70 اتاق به این گروه اختصاص داده شده است.
​​​​​​​​​​​​​​
در ضمن در این دوره از مسابقات رالی ،گروههای شرکت کننده به مسابقه اسلالوم نیز پرداختند که این مسابقه درمحوطه انتهایی و نزدیک به ساحل هتل کوثر برگزار شده است .

​​​​​​​

هتل کوثر رامسر میزبان جانبازان بصیر سراسر کشور

​​ جانبازان نابینا و کم بینای سراسر کشور که برای مسابقه گلبال و شنا در شهر رامسر حضور یافتند مهمان هتل کوثر رامسر بودند.
 در این مسابقات تعداد 221 نفر در قالب 18 تیم از تاریخ 20آبان 1402 لغایت 25آبان 1402 به مدت 5 شب و به تعداد 70 اتاق به این گروه از جانبازان بصیر تعلق گرفته و در این هتل اقامت دارند. 

​رسیدگی بر​​​​​​​ صورت وضعیت پیمانکاران

بازدید جناب آقای حکمی صفت معاونت محترم  اقتصادی و سرمایه گذاری از هتل کوثر رامسر مبنی بر رسیدگی صورت وضعیت پیمانکاران قبلی در تاریخ 21آبان 1402 با حضور مدیریت محترم هتل کوثر و همچنین مدیر محترم مالی هتل صورت پذیرفت که در این بازدید از ایجاد فضای نیمه کاره لاندری جدید و محوطه تاسیسات و همچنین از سکوی مخازن بازدید به عمل آمده است .

استقبال از قائم مقام وزیر و معاون گردشگری

​استقبال از جناب آقای دارابی قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایران که در روز چهارشنبه 10 آبان 1402 وارد رامسر شدند در هتل کوثر رامسر با حضور مدیریت هتل کوثر ،مدیر داخلی هتل و جناب آقای سحرخیز ریاست محترم میراث فرهنگی و صنایع دستی شهرستان رامسر و همراهان صورت گرفت . 

​جناب آقای دکتر میرکاظمی مدیر کل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران که درتاریخ 3 آبان 1402 در هتل کوثر رامسر تشریف داشتند رضایت خود را از فضای هتل کوثر که آن را شیک و مفرح و عالی برای میزبانی ایثارگران دانستند ، با دست خط پرمهرشان ابراز نمودند.

رضایتمندی دکتر میرکاظمی از فضای هتل 


دردیدار وبازدیدجناب آقای دکترمیرکاظمی مدیر کل محترم اردویی بنیاد شهید امورایثارگران و همچنین جناب آقای دکتر سعید کهنسال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران ازهتل با مدیریت هتل کوثر رامسر در تاریخ 3 آبان1402 درخصوص رویدادهای موثردررضایتمندی جامعه معززهدف درحوزه های کمیت وکیفیت  ارائه خدمات موردبحث وتبادل نظر،،صورت پذیرفت. 
در این دیدار که جمعی ازهمراهان و کارکنان بنیاد شهید وهمچنین رئیس بنیاد شهید شهرستان رامسر حضور داشتند از آقای دوست حسینی با اهدای لوح تقدیر و هدایا بابت ارتقاء خدمات ومواردمطروحه،، تقدیروتشکر به عمل آوردند.

تقدیر وتشکر از مدیریت هتل

ملاقات دکترجانباز جناب آقای اسماعیل غلامی مدیریت روابط عمومی انجمن مدیریت کسب کار ایران با مدیریت هتل کوثر رامسردر تاریخ 1 آبان 1402 صورت پذیرفت .
دکتر غلامی در این ملاقات ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت هتل بابت توسعه و ایجاد فضاهای هتل ، پیشنهاد همکاری و مشارکت در حوزه انجمن کسب و کارهای ایران را نیز مطرح نمودند.

ملاقات دکتر غلامی با مدیریت هتل 

اختتامیه گروه تفریحی آموزشی ورزشی خانواده های آزاده  و جانباز 

اختتامیه گروه تفریحی آموزشی و ورزشی خانواده های محترم آزاده و جانباز با حضور معاون محترم فرماندار و همچنین معاون محترم بنیاد شهید شهرستان رامسر و ریاست محترم هتل کوثر و خانواده های معزز آزاده و جانباز در این هتل برگزار شده است .
در این اختتامیه برنامه هایی از قبیل سخنرانی ،خاطره گویی آزادگان ،شعر خوانی و پذیرایی از خانواده های معزز صورت پذیرفت .
و همچنین هتل کوثر رامسر به مدت چهار شب از تاریخ 25 مهر الی 29 مهر 1402 میزبان این خانواده های معزز بوده است .
​​​​​​​

نشست تشکلهای تالابی کشوردر هتل کوثر رامسر

اولین دوره نشست تشکلهای تالابی کشور با حضور معاون محترم وزیر محیط زیست کشور ،فرماندار و شهردار محترم و اعضای شورای شهر رامسر و همچنین رئیس اداره محیط زیست شهرستان رامسر و رئیس آموزش و پرورش این شهرستان و با حضور ریاست محترم هتل کوثر رامسر در تاریخ 18و 19 مهر 1402 در اتاق جلسات هتل کوثر رامسر برگزار گردید.
در این نشست دوروزه برنامه هایی از قبیل سخنرانی،ویدئو کنفرانس ،ارتباط و آموزش از راه دور و برگزاری بازیهای تالابی در رده سنی کودک و بزرگسال در لابی هتل کوثر برگزار گردید و امکاناتی از قبیل اینترنت پرسرعت جهت برقراری ارتباط از راه دور ،مانیتور و سیستم کامپیوتر جهت اجرای پاورپوینت و ویدئو کنفرانس و پشتیبانی   فناوری اطلاعات هتل در اختیار این گروه قرار گرفته است . 

معاون محترم وزیر محیط زیست کشور رضایت خود را از روند برگزاری نشست تالابهای کشور در هتل کوثر رامسر رابا دستخط پرمهرشان ابراز نمودند.

بازدید از هتل 

بازدید جناب آقای مهندس بهادری مدیر فنی و مهندسی سازمان به همراه مهندس پاشایی کارشناس فنی و مهندسی ومهندس کردی مشاور فنی سازمان از هتل کوثر رامسر صورت گرفت.
 این بازدید در تاریخ 16 مهر 1402با حضور مدیریت هتل و مدیر داخلی هتل و مسئول تاسیسات هتل صورت گرفت که  از ظلع غربی هتل ،رستوران،تاسیسات ،لاندری و فضاهای پشت هتل بازدید  به عمل آمده است .

جشن میلاد 

جشن میلاد رسول اکرم (ص) و ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق(ع) با حضور خانواده های معزز شهید،جانبازو ایثارگرو همچنین با حضور دکتر کهنسال رئیس محترم بنیاد شهید استان مازندران و همراهانشان و دکتر خلعتبری رئیس محترم بنیاد شهید شهرستان رامسرو فرماندارمحترم رامسر جناب آقای شیرود عشوریان و ریاست محترم مجموعه هتل کوثر رامسر جناب آقای دوست حسینی در این مجموعه برگزار شده است .
​​​​​​​
در این مراسم با شکوه قراعت قرآن ،سخنرانی ،مولودی خوانی،برگزاری مسابقه خواندن قرآن برای افراد 7 تا 15 سال و اهداء جوایز و پذیرایی از خانواده های معزز صورت گرفته است .

رضایتمندی دکتر زارع بهتاش از هتل کوثر رامسر

جناب آقای دکتر زارع بهتاش مشاور محترم وزیر در امور ایثارگران و وزارت میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری​​​​​​​ که به همراه شرکت کنندگان ماسابقه رالی خانواده معظم ایثارگر در تاریخ 6مهر1402 در  هتل کوثر رامسر حضور داشتند تشکر و قدردانی خود را از مدیریت محترم و پرسنل آن مجموعه جهت برگزاری این مراسم فرهنگی ، پرشکوه و با نشاط ، با دست خط پرمهرشان ابراز نمودند.

دومین دوره مسابقات رالی خانواده های محترم ایثارگران

همزمان با روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری اختتامیه دومین دوره مسابقات رالی خانواده های محترم ایثارگر در هتل کوثر رامسر و با حضور جناب آقای دکتر زارع بهتاش مشاور محترم وزیر در امور ایثارگران و وزارت میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری برگزار شد .
که در این مسابقه تعداد 58 ماشین شرکت کننده و 220 نفر به مدت 2شب از تاریخ 5 مهر 1402 تا 7مهر 1402 در این هتل اقامت داشتند.

وَجَّهْتُ وَجْهِيَ لِلَّذِي فَطَرَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ حَنِيفًا وَمَا أَنَا مِنَ الْمُشْرِكِين
من از روى اخلاص پاكدلانه روى خود را به سوى كسى گردانيدم كه آسمان ها و زمين را پديد آورده است و من از مشركان نيستم.

إِنَّ صَلَاتِي وَنُسُكِي وَمَحْيَايَ وَمَمَاتِي لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ لَا شَرِيكَ لَهُ وَبِذَلِكَ أُمِرْتُ وَأَنَا أَوَّلُ الْمُسْلِمِينَ
در حقيقت نماز من و ساير عبادات من و زندگى و مرگ من براى خدا پروردگار جهانيان است كه او را شريكى نيست و بر اين كار دستور يافته‏ ام و من نخستين مسلمانم.
​​​​​​​

اللَّهُمَّ مِنكَ وَ لَكَ بِسْمِ اللَّهِ وَ اللَّهُ أَكْبَرُ
خدايا! از تو و براى توست، به نام خدا و خدا بزرگ است.
 
اللَّهُمَّ تَقَبَّلْ مِنِّي
خدايا از من قبول فرما.​​​​​​​

ذبح نذری به نیات اربعین امام حسین (ع)

هتل کوثر رامسر به استناد ماده یازدهم آیین نامه ایجاد ،اصلاح،تکمیل ،درجه بندی و نرخ گذاری تاسیسات گردشگری و نظارت بر فعالیت توسط شرکت عامل تطبیق مورد ارزیابی قرار گرفت و با عنایت به گواهینامه کیفیت خدمات گردشگری اداره ارزیابی کل وزارت میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری از هتل آپارتمان به هتل سه ستاره ممتاز ارتقاء پیدا کرد .
اخذ این گواهینامه که بسیار حائز اهمیت است ماحصل تلاش شبانه روزی و چند ماهه کارکنان صدیق هتل میباشد را به کارکنان و مدیران محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران تبریک عرض مینمایم و انشاءالله مورد وثوق رضای حق تعالی و جامعه معزز هدف قرار گیرد.

گواهینامه کیفیت خدمات گردشگری

اردوی سیاحتی آزادگان سرافرازدر هتل کوثر رامسر  

اردوی سیاحتی ویژه آزادگان سرافراز به همراه خانواده های محترمشان از استان آذربایجان غربی،شهرستان نقده به میزبانی هتل کوثر رامسر انجام  پذیرفت.
در این اردو تعداد 41 نفر به مدت چهار شب از تاریخ 4شهریور 1402 الی 7 شهریور 1402 میهمان هتل کوثر رامسر بودند.

بازدید معاونت محترم گردشگری استان مازندران به همراه نماینده معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری برای بازدید از طرح توسعه و ارزیابی برای درجه بندی هتل در تاریخ 19 مرداد 1402 با حضور مدیریت محترم هتل کوثر رامسر و همچنین مدیرداخلی هتل جناب آقای عبدالله زاده صورت پذیرفت.

بازدید جهت درجه بندی هتل کوثر رامسر

بازدید جناب آقای سحرخیز از هتل کوثر رامسر

​بازدید از هتل کوثر رامسر توسط رئیس محترم اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان جناب آقای سحرخیز در تاریخ 31تیر 1402 با حضور ریاست محترم هتل کوثر جناب آقای محسن دوست حسینی و مدیر داخلی هتل جناب آقای عبدالله زاده و همچنین مدیر پروژه جناب آقای مهندس حسینی صورت پذیرفته است .
در این بازدید بخشهایی از طرح توسعه لابی ، رستوران و همچنین فضای تازه ایجاد شده لاندری ​​​​​​​بازدید به عمل آمده است .

جلسه کمیته فنی و حفاظت بهداشت

سومین جلسه کمیته فنی و حفاظت بهداشت هتل کوثر رامسر در تاریخ 21 تیرماه 1402 با حضور جناب آقای عبدالله زاده مدیر داخلی هتل ،آقای میرزایی ،آقای صدیقی و خانم اکراسریان در محل سالن جلسات هتل برگزار شده است .
​​​​​​​در این جلسه در مورد اقدامات انجام شده از قبیل نصب علائم راهنمای تابلوها،سمپاشی دوره ای و طعمه گذاری علیه سوسکها در رستوران و اتاقهای هتل ،نصب درپوش چاه های فاضلاب و همچنین در مورد اقدامات آتی از قبیل نصب حفاظ بالابر ،عایقکاری اتاقهای برق،چربی زدایی ورودی چاه فاضلاب و استاندارد سازی آسانسور بحث و گفت گو شده است.

تقدیرو تشکر از جناب آقای عبدالله زاده

تقدیر و تشکر مدیر محترم هتل کوثر رامسر جناب آقای محسن دوست حسینی از جناب آقای عبدالله زاده مدیر داخلی هتل به دلیل مسئولیت پذیری و وظیفه شناس بودن با روحیه وجدان کاری و همچنین پایبندی به اصول اخلاقی اسلامی و انسانی در زمینه ارائه خدمات مطلوب به مهمانان محترم و فراهم آوردن احقاق حقوق مالی و معنوی هتل .
این جلسه در تاریخ 13تیر 1402 در دفتر مدیریت هتل کوثر رامسر برگذار شده است .

تقدیر تشکر از جناب آقای معافی مسئول بخش خانه داری توسط مدیریت محترم هتل کوثررامسر جناب آقای محسن دوست حسینی به دلیل پایبندی به اصول اخلاقی اسلامی و انسانی در زمینه ارائه خدمات مطلوب به میهمانان محترم و فراهم آوردن احقاق حقوق مالی و معنوی هتل در تاریخ 4 خرداد 1402 در اتاق مدیریت هتل کوثر رامسر با حضور جناب آقای کریمی مسئول مالی هتل و جناب آقای عبدالله زاده مدیر داخلی هتل صورت گرفته است .

تقدیر و تشکر از کارمندان

​انتشار مراسم آیین رونمایی از طرح توسعه بازسازی و بهسازی هتل کوثر رامسر در هفته نامه موج شمال 

آیین رونمایی از طرح های بهسازی وبازسازی بخشهایی از هتل در تاریخ 25 خرداد 1402 با حضور معاون رئیس جمهور ، ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران،مدیرعامل محترم سازمان مجتمع های فرهنگی سیاحتی کوثر جناب آقای دستجردی ،فرماندارمحترم،معاون گردشگری استان مازندران ،رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان و مدیران ارشد بنیاد شهید و امور ایثارگران به میزبانی هتل کوثر رامسر با مدیریت جناب آقای محسن دوست حسینی برگزار شد.همچنین در این مراسم تمری با نام هتل کوثر رامسر ثبت و امضا گردیده است.
این بازسازیها از قبیل ایجاد نمازخانه آقایان و بانوان سرویس بهداشتی مجزا، اتاق کنفرانس،بهسازی بخش پذیرش،بهسازی سوییتها و اتاقها در بال شرقی هتل میباشد. و این توسعه ادامه دارد.​​​​​​​

​آیین رونمایی از طرح های بهسازی و بازسازی

​​​​​​​​​​تقدیرو تشکر ریاست هتل کوثر رامسر جنای آقای محسن دوست حسینی از پرسنل بلبوی جناب آقای خوش خلق درخصوص انجام امور محوله به نحو احسن و ارائه راهکارهای کلیدی و همپنین تقدیر از خانم مهریان پرسنل بخش خانه داری به جهت وجدان کاری، صداقت، امانت داری، و خدمت به جامعه معزز هدف و خانواده های معظم شهداء ، جانبازان و ایثارگران عزیز.
این امر در روز 16خرداد 1402 در اتاق ریاست و با حضور آقای عبدالله زاده مدیر داخلی هتل و آقای معافی مسئول بخش خانه داری برگذار شده است. 

​تقدیر تشکر از پرسنل

مسابقات رالی جانبازان

​همزمان با طرح توسعه و بازسازی هتل کوثر رامسر اولین کورنومتر آزاد مسابقات رالی خانواده شهداو ایثارگران با هدف ایجاد نشاط و شادابی این خانواده های معزز در تاریخ 1402/02/10 در این هتل برگزار و به مدت 4روز به طول انجامید .در این کورنومتر به تعداد 186 شرکت کننده حضور و با هم به رقابت پرداختند.