G-NHPRGXX0E3
مدیر هتل کوثر رامسر گفت: برای رسیدن به استانداردهای جهانی هتلداری و گردشگری، سرمایهگذاری در زمینه تبلیغات ضروری است. باید فعالیتهای بازاریابی، فروش و استانداردسازی خدمات در ساختار فیزیکی هتلها به صورت حرفهای پیگیری شود.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر گفت: در سال گذشته حدود ۳۴۰ میلیارد تومان خدمات به خانواده معظم شهدا و ایثارگران ارائه شده که نسبت به سال ۱۴۰۱ شاهد رشد ۱۰ برابری خدمات هستیم.
میثم جعفری، مدیرعامل سازمان کوثر در خصوص فعالیتهای این سازمان گفت: «سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر» در راستای کوچکسازی مجموعههای دولتی و با هدف ارائه خدمات با کیفیت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران از ادغام چند شرکت و موسسه ایجاد شده و در حوزههای مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی در حال فعالیت است.
جعفری با اشاره به اینکه سازمان سیاحتی کوثر در گذشته یک سازمان خدماتی در حوزه گردشگری بود، گفت: با تغییرات ایجاد شده در ساختار و فعالیتها، در طول سال گذشته این سازمان خدمات متنوعی را در حوزههای فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران ارائه داده که در سال جدید با برنامهریزیهای صورت گرفته میزان خدمات بیشتر خواهد شد.
جعفری ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته در دو سال اخیر افزود: در سال گذشته «سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر» حدود ۳۴۰ میلیارد تومان خدمات در قالب استفاده از خدمات اقامتی در گروه هتلهای کوثر و خدمات فرهنگی، درمانی و ورزشی در مجموعههای تحت پوشش موسسه ایثار به خانواده معظم شهدا و ایثارگران ارائه گردیده که نسبت به سال ۱۴۰۱ شاهد رشد ۱۰ برابری خدمات هستیم.
مدیرعامل «سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر» با اشاره به ضرورت امکان استفاده عادلانه خانواده معظم شهدا و ایثارگران از خدمات سازمان گفت: در سال ۱۴۰۲ سامانه آنلاین ارائه خدمات با حضور رییس جمهور محترم رونمایی شد که خانواده معظم شهدا و ایثارگران میتوانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://shahedseyr.ir/ از خدمات ارائه شده استفاده نمایند.
وی افزود: در سال جدید با همکاری سازمانها و نهادها، امکان استفاده از خدمات فرهنگی از قبیل خرید از مراکز فروش کتاب، اپلیکیشنهای فرهنگی و دیگر ملزومات با تخفیف ویژه توسط خانواده معظم شهدا و ایثارگران به این سامانه اضافه خواهد شد.
وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۲ هزار نفر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران به زیارت عتبات مشرف شدهاند، گفت: در این خصوص تسهیلات قرضالحسنه با همکاری بانک دی ارائه میشود.
جعفری در پایان با اشاره به کمبود جدی امکانات در حوزه سیاحتی و گردشگری نسبت به تعداد خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران در کشور گفت: تمام تلاش ما در سال جدید این است که مجموع تختهای اقامتی را افزایش دهیم. به همین منظور پیگیر هستیم تا ۱۶ مرکز اقامتی موسسه ایثار را با اخذ مجوز از وزارت میراث فرهنگی و گردشگری وارد مجموعه هتلهای تحت پوشش نماییم، در صورت تامین اعتبار لازم، هتلهایی در مشهد خریداری میشود که در پایان سال حدود ۲ هزار و سیصد تخت به ظرفیت سیاحتی و گردشگری سازمان اضافه خواهد شد.
با توجه به قطعی مکرر برق در ایام شروع فصل تابستان واعتراض واحدهای تاسیساتی شهرستان رامسر برای فرمانداری ، جلسه ای به همین منظور در تاریخ 31خرداد 1403 در سالن اجتماعات هتل کوثر رامسر با حضور فرماندار محترم و رئیس محترم اداره برق شهرستان رامسر و با حضور مدیریت محترم هتل کوثرجهت پیگیری قطع مکرر برق صورت گرفت و قرار شد برای قطعی برق واحدهای گردشگری این شهرستان تعامل بیشتری صورت گیرد و درپایان از میزبانی و پذیرایی این مجموعه بابت برگزاری جلسه فوق تقدیر و تشکر به عمل آمده است .
در تاریخ 22 خرداد 1403 بازدید از هتل توسط جناب آقای شعیب اصلاح مدیر عامل محترم شرکت گروه مجتمع هاو هتلهای کوثر و جناب آقای رجامند مدیریت محترم و منابع شرکت گروه مجتمع ها و هتلهای کوثر به همراه مدیریت محترم هتل کوثر رامسر صورت پذیرفت که در این بازدید از بخشهای توسعه داده شده هتل ازجمله اتاقهای بارسازی شده ، نمارخانه ، سرویس بهداشتی ،انبار و بخش اداری و همچنین از بخشهای باقی مانده هتل که در انتظار توسعه می باشند مانند اتاقهای بال غربی ،فضای رستوران،فضای لابی و ساختمان E به همراه توضیحات مدیریت محترم هتل بازدید به عمل آمده است .
بازدید وسرکشی حاج اقا فربد دبیر ستاد اقامه شهرستان به اتفاق ریس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری درروز دوشنبه مورح۲۱ خردادماه ۱۴۰۳ ازتاسیسات گردشگری هتل ،محوربازدید ازوضعیت نمازخانه ها وسرویس بهداشتی ونمارخانه عمومی ونمازخانه واحدهای هتل بوده است،درپایان ایشان ازاقدامات موثرومفیدهتل تجلیل کردند،
در تاریخ1403/03/20 بازدید دادستان محترم شهرستان رامسر همراه سرپرست محترم اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری رامسر به اتفاق هیئت همراه از اقدامات هتل در استای فضاهای توسعه یافته و گزارش مدیریت هتل از روند اقدامات تاکنون و ارائه برنامه آتی برای اخذ گواهینامه چهارستاره در این بازدید اشاره شد وموضوع بازگشایی درب اول هتل مطرح گردید ، برای آقای دادستان توسط مدیریت هتل توضیح داده شد چنانچه این اتفاق رقم بخورد فضای اختصاصی هتل دستخوش تردد افراد متفرقه خواهد شد و از کنترل و نظارت هتل خارج میگردد که این تهدید جدی برای میهمانان میباشد ، جناب آقای سام قول مساعد دادند که دادستانی برای هر گونه همکاری با هتل آمادگی دارد و دستاورد دوم بر این است تا چنانچه هتل تقاضای دریافت تسهیلات نماید اداره گردشگری شهرستان مساعدت لازم را داشته باشد.در پایان از اقدامات هتل تقدیر و تشکر بعمل آمد.
بر اساس مکاتبات صورت گرفته برای اجرای عملیات خطوط مخابراتی با شماره چهاررقمی 5110 از سراسر کشور با هتل برای اولین بار با تلاش شبانه روزی و پیگیریهای مستمر از شرکت مخابرات شهرستان رامسر و مرکز استان (ساری) برای میهمانان میسور گردید.
طی مراسمی با حضور سرپرستان و مدیران میانی هتل از زحمات آقای عبدالله زاده در پست مدیر داخلی با اهدای لوح و کارت هدیه تقدیر و تشکر شد و ایشان به عنوان مسئول آموزش و استاندارد سازی هتل مشغول به کار می باشند.
به منظور بررسی طرح های بازمانده و جمع بندی اقدامات هتل در راستای ارتقاء خدمات بر بستر توسعه فضاهای قابل اجراء با نگرش رضایتمندی مخاطبین از جمله جامعه معزز هدف و سایر افراد، بدین وسیله در تاریخ 8خرداد 1403 بازدید میدانی توسط جناب آقای امیر بیک محمدی دبیرمحترم هیئت مدیره ،مشاور اجرایی مدیرعامل محترم سازمان و سرپرست پایگاه بسیج سازمان و جناب آقای احمد تیموری کارشناس فنی و عمرانی سازمان از بخشهای بازسازی شده و قابل توسعه این هتل از جمله اتاقهای بال غربی ،فضای رستوران ،فضای لابی و ساختمان E صورت پذیرفت و با توضیحات تکمیلی مدیریت هتل مربوط به اینکه این ظرفیت وجود دارد تا با اقدامات شایسته نسبت به تکمیل زنجیره خدمات هتلی امکان ارتقاء درجه هتل از سه ستاره تاپ به پنج ستاره مهیا میباشد، بازدید به پایان رسید.